אחת הבעיות הגדולות כיום בהפקת אירוע היא להפיץ את השמועה שיש אירוע בכלל, דרך אפקטיבית להגיע ליעד הזה היא הדפסת פליירים פנטזיה, המדפסות המשוכללות של הצבע המלא יכולות לעזור לנו למשוך את אורחי האירוע הבאים שלנו,  ולשנע אותם להשתתף. בגלל המחיר הנמוך שווה היום להדפיס פליירים כדי לפרסם אירוע, ובנוסף זוהי הדרך הכי משתלמת לפרסם עסק או עניין שיווקי כלשהו.

פליירים כיום זמינים בכל מיני תצורות, שכוללות שש מידות ושתי צורות, כדי לעזור לכם לפרסם את העסק או האירוע  שלכם בטקסט, תמונות באיכות מלאה ועיצוב גרפי, ממידה של דף מלא עד מידה של שמינית דף אנו רוצים לעזור לכם למצוא מה שאתם צריכים.

טיפים לשיווק והדפסה

השתמשו בתמונה מושכת יחד עם טקסט מוסתר, אנו מציעים כמה תבניות שאפשר למצוא השראה בהן, עשו פליירים שאנשים ירצו לראות אותם, להרים אותם ולקרוא. נושא של פליירים צריך להיות ברור לקהל שלכם, האירוע שאתם מפרסמים זהו המיקוד שלכם. בחרו עיצוב שמסדר את המידע שלכם כמו שרציתם, ותופש את עין הקורא.

צלמים הם מעולים לתמונות של פליירים סקרים הראו שתמונות של צלמים משכו יותר תמונות מתמונות מהאינטרנט, שימוש בצבע מאוד חשוב בהדפסת פליירים, צבע ימשוך יותר תשומת לב וגם יגרום לקורא לזכור את הפלייר.

נייר

הנייר של הדפסת פליירים הוא חשוב מאוד, אנשים בתת מודע מעדיפים נייר יותר כבד זה "מראה" רצינות,  למשל פלייר של פתיחה גדולה אמור להיות בנייר יותר כבד מפלייר של מידע שבועי,

הפצה

הפצת פליירים יכולה להתבצע בכמה דרכים, והדרכים הללו מוסיפות לערך ככלי פרסום, אתם יכולים לתת פליירים ללקוחותיכם ביד, אתם יכולים לחלק אותם ברחובות, אתם יכולים לתלות אותם בלוחות מודעות, אתם יכולים לשלוח אותם בדואר.

הדפיסו מאחור ומקדימה 

אם האופציה שלנו להדפיס על שני הצדדים, אתם יכולים להדפיס פליירים דו צדדיים צבעוניים,  הימנעו להתחרות עם העמוד הראשי בצד השני,  השתמשו בצד השני כתמיכה, הרחב מידע ותחזק את הטקסט שרשום בצד הראשי. צד שני יכול לשמש כ תפריט של רשימה של שירותים, או מחירון, הצעות פרסומיות קופונים.